augusztus 02, 2015

A hét témája: Könyvből filmet

Szóval, ez most egy kicsit más dolog lesz, mint amit eddig csináltam, de úgy döntöttem, itt az ideje, hogy bejelentsem nektek a blog első tematikus hetét! Lássuk csak, mikről is lesz szó!




A héten a szokásosnál több bejegyzéssel érkezem majd, ezek vannak tervben, egy részét már meg is írtam, a másik fele pedig még vár, viszont érdekes témának tartom, úgyhogy legfeljebb el fognak húzódni egy másik hétre is, szerintem ti sem bánnátok! Hiszen annyira sokféle jó (és kevésbé jó) feldolgozást láttunk!

- Rombolom a gyerekkorotokat: Eredeti mesék kontra Disney
- Ilyen lett a Wayward Pines sorozat: tévé vs könyv.
- 10 film, ami könyvből készült, és tényleg jó
- 5 dolog, amivel cserbenhagyott minket a Harry Potter filmszéria

Ha van még olyan feldolgozás, amiről szívesen olvasnátok, akkor csak jelezzétek bátran a kommentekben, kíváncsi vagyok, mi az, ami titeket érdekel ebben a témakörben! További szép vasárnapot nektek! ;)

1 megjegyzés:

  1. Hol van a 10 film, ami könyvből készült, és tényleg jó? Várom ám! ;)

    VálaszTörlés

Goodreads

A blog mögött



Rea, 24 (Székesfehérvár)
Írom amit érzek, néha próbálkozok irodalmian fogalmazni, de néha becsúszik azért az a nyamvadt szleng. Sok anglicizmus, sok geekes vonás, sok utalás, sok érzelem, sok elragadtatás és még több vagy nagyon tetszik, vagy nagyon nem tetszik vélemény. De amúgy minden oké!

Copyright © Letehetetlen Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com