május 12, 2015

Jennifer Niven tönkreteszi az életemet



A minap kezdtem el olvasni Jennifer Niven All the Bright Places c. könyvét angolul, és abszolút imádom. Ki is tweeteltem magamból a feszültséget gyorsan, és legnagyobb meglepetésemre az írónő elkezdett válaszolgatni a tweetjeimre! Odáig fajultak a dolgok, hogy papírzsebkendőként hasznosítható törülöközők és Nicholas Hoult, mint tökéletes dreamcast főszereplő is szóba kerültek. (Merthogy már biztosan készül belőle film, a női főszereplője pedig Elle Fanning lesz!) Ez a nő olyan aranyos mindenkivel a Twitteren, hogy leesett az állam, de tényleg.


Az All the Bright Places egyébként két középiskolás történetét mutatja be. Finch depresszióval küzd és menekül az élettől, csak úgy, mint Violet, aki nővére halálán nem hajlandó túllépni. Mikor ez a két különböző fiatal találkoznak, rájönnek, hogy nem is annyira különböznek egymástól, és gyökeresen megváltoztatják egymás életét. Finch mint narrátor az egyik legszórakoztatóbb mesélő,akivel az utóbbi időben találkoztam. És igen, tegnap kicsit elmerültem a könyvben, és mire feleszméltem addigra már fél kettő volt. 


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

Goodreads

A blog mögött



Rea, 24 (Székesfehérvár)
Írom amit érzek, néha próbálkozok irodalmian fogalmazni, de néha becsúszik azért az a nyamvadt szleng. Sok anglicizmus, sok geekes vonás, sok utalás, sok érzelem, sok elragadtatás és még több vagy nagyon tetszik, vagy nagyon nem tetszik vélemény. De amúgy minden oké!

Copyright © Letehetetlen Published By Gooyaabi Templates | Powered By Blogger

Design by Anders Noren | Blogger Theme by NewBloggerThemes.com